niedziela, 26 kwietnia 2015

Sesja w kościele



Wczoraj miałam okazję spróbować swoich sił z czymś całkiem innym, odmiennym od tego, czym zajmowałam się do tej pory. Otóż, zostałam poproszona przez firmę zajmującą się dekorowaniem o wykonanie kilku zdjęć wystroju kościoła przed ślubem. Odrobinę obawiałam się, jak poradzi sobie mój aparat w tak trudnych warunkach oświetleniowych, ale w sumie nie wyszło tak źle. Oprócz szumów, na które byłam nastawiona zgadzając się na tą sesję, cała reszta wypadła przyzwoicie - zresztą sami oceńcie. 




















15 komentarzy:

  1. bardzo ładne!
    http://rudefotografuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękne zdjęcia :) Dawno nie widziałam tak pięknie ozdobionego kościoła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Również bardzo podoba mi się ten wystrój. Jest mega minimalistyczny, a ja to cenię ^^

      Usuń
  3. Fakt. Dość nietypowa ta sesja, ale wyszła Ci naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pieknie ozdobiony kosciol!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podobał! Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie zdjęcia!
    Ja zawsze czuje jakiś opór przed robieniem zdjęć np. w kościołach, nie mam pojęcia dlaczego.
    chybarobiezdjecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam trochę oporów przed zdjęciami w czasie mszy świętej, bo wiadomo, że trzeba się wtedy skupić, a jak ktoś biega z aparatem i robi zdjęcia to ludzie się denerwują ;) Ale tutaj miałam swobodę, bo msza jeszcze się nie zaczęła ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  6. w kościele bywam rzadko, ale pokazałaś mi, co tracę ;)
    magiaswiatla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne, profesjonalne zdjęcia :D jestem zachwycona! :)
    raz już miałam okazje robić zdjęcia w kościele, to nie taka łatwa sprawa ;)
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fakt, światło w kościele nie jest najbardziej sprzyjającymi warunkami, jakie może spotkać osoba fotografująca.

      Usuń
  8. Bardzo subtelnie i adekwatnie do tematu zdjęć

    http://colorsoflight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń