czwartek, 9 kwietnia 2015

Weronika Banasiewicz



Dance photo!
Bardzo długo przymierzałam się do realizacji pomysłu tanecznej sesji, która już od jakiegoś czasu chodziła mi po głowie. We wtorek wreszcie udało się osiągnąć cel. Moją modelką została Weronika, która do tej pory tańczyła salsę, ale zgodziła się spróbować czegoś innego i według mnie wypadła naprawdę fantastycznie! Zdjęcia trochę taneczne, trochę gimnastyczne, ale według mojej opinii jedne z lepszych, jakie udało mi się wykonać, jeżeli chodzi o nie portretową fotografię.














9 komentarzy:

  1. Ale rozciągnięta! Zazdroszczę :D

    Bardzo udane zdjęcia. Troch nie widzę w nich tańca, raczej gimnastykę...ale mimo to podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz rację, trochę bardziej gimnastyczne niż taneczne, jednakże wszystkie te elementy mają swoje specjalne nazwy, jeżeli chodzi o tematykę tańca. Ja się na tym kompletnie nie znam, Weronika bardziej się tym interesuje ;)
      W każdym razie dziękuję w imieniu swoim oraz modelki!

      Usuń
  2. Zazdroszczę tak wygimnastykowanej modelki :) Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to raczej ta gimnastyka, tańca brak, ale bardzo ładnie wykonane, super! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jak na to spojrzeć ;) Typowego tańca nie ma, ale są jego elementy.
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia ! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie! Marzy mi się taka taneczna sesja, nawet nie wiesz jak zazdroszczę <3
    Zdjęcia wyszły rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję! Bardzo mi miło czytać takie słowa :)

      Usuń