wtorek, 23 czerwca 2015

Ania Dąbrowska



Trzecią z modelek obecnych na sobotniej sesji była Ania, z którą jako jedyną nie miałam okazji wcześniej współpracować. Jej udział zaproponowała Gosia, a ja długo nie zastanawiałam się nad podjęciem decyzji. Teraz myślę, że miałam dobre przeczucia, bo z Anią pracowało mi się po prostu świetnie, a niektóre z fotografii trafią do tych moich ulubionych.

Pozuje: Anna Dąbrowska
Współpraca: Adam Laube
Pomoc techniczna: Jacek Talaska













Jedno ze zdjęć z Anią już otrzymało swoje wyróżnienie przez Vogue!



+ mały backstage autorstwa Adama







Za wspaniały makijaż odpowiedzialna była Magdalena Gubała z salonu Strefa Kobiety, której pragniemy jeszcze raz serdecznie podziękować za współpracę, a wszystkim kobietom młodszym czy starszym z Jędrzejowa oraz okolic polecamy jej usługi.  

To by było na tyle. Jeszcze raz dziękuję wszystkim zaangażowanym w powstanie tego projektu. To była fantastyczna zabawa!


Jestem dostępna również na fb
  [KLIK]

5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :) Pracowałaś z naprawdę świetnymi i pięknymi dziewczynami :)
    Sesja w całości wypada przecudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję w imieniu swoim oraz moich modelek :)

      Usuń
  2. świetne zdjęcia jak również piękna modelka. Oby tak dalej! :)
    http://bykaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wyróżnienia :) Zdjęcia pierwsza klasa !

    OdpowiedzUsuń