wtorek, 16 czerwca 2015

Fotograficzny projekt




W sobotę 13 czerwca 2015 roku miałam okazję uczestniczyć w nieco większym, fotograficznym przedsięwzięciu. Jak do tego doszło? No więc jeszcze w kwietniu na deviantarcie napisał do mnie Adam z propozycją zorganizowania wspólnej sesji na dwa aparaty (Nikon kontra Canon i dwa odmienne spojrzenia na fotografowaną osobę). Nigdy wcześniej nie brałam udziału w czymś podobnym, a ciekawość była ogromna. Postanowiłam spróbować. W końcu należy poszerzać horyzonty i ciągle się rozwijać, prawda? ;) 
No dobrze, przechodząc do konkretów... Dokładne zaplanowanie sesji, omówienie wszelkich jej szczegółów i zorganizowanie ekipy oraz miejsca zajęło nam trochę czasu (głównie przez moje matury). Okazja do spotkania nadeszła dopiero w czerwcu, ale myślę, że warto było troszkę poczekać, bo efekty według mnie są naprawdę ciekawe. 
Naszymi modelkami zostały trzy dziewczyny: DariaGosia i Ania. Z Darią i Gosią miałam okazję współpracować już dużo wcześniej, a udział Ani zaproponowała Gosia. Tak więc ekipa była jak najbardziej sprawdzona i zaufana. Mam nadzieję, że wspólnie zrealizujemy jeszcze niejeden projekt.



Udało nam się również nawiązać współpracę z Magdą, która wykonała wspaniały make-up na potrzeby tej sesji.


Zdjęcia z backstage wykonał Jacek, który został również naszym operatorem blendy. Jest on autorem prawie wszystkich zdjęć zamieszczonych w tym poście. Dziękuję za ich udostępnienie!








Wielkie podziękowania należą się Kolejce Wąskotorowej w Jędrzejowie, która udostępniła nam aż trzy hale do naszej dyspozycji. Wykorzystaliśmy dwie z nich.
Efekty naszej pracy już niebawem na blogu i nie tylko! 

8 komentarzy:

  1. Świetny projekt :) Nie mogę się doczekać kiedy będę miała okazję zobaczyć efekty tej sesji! :) Na pewno wyszły rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś też myślałam nad takim pomysłem, chętnie wzięłabym udział w czymś takim. I czekam na efekty :)

    A to Nikon vs Canon...macie podobne aparaty jeśli chodzi o "profesjonalizm"? Bo ciężko porównywać aparaty innych firm, ale z dwóch różnych półek. Mam nadzieję, że tak nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mamy podobnych aparatów, ale też nie chodziło o ich porównanie ;) Raczej o różne spojrzenia na fotografię. Ja wybierając Canona kierowałam się innymi wartościami, niż kolega decydując się na system Nikona i chcieliśmy zobaczyć jak bardzo wpłynie to efekty naszej pracy. O, coś takiego ;)
      Ja ze swojej strony jak najbardziej polecam taką formę sprawdzenia samego siebie. Jak tylko będziesz miała okazję to nawet się nie wahaj, bo to zawsze nowe doświadczenie!
      Dzięki za komentarz :)

      Usuń
    2. Aaa, w ten sposób. To źle zrozumiałam.

      W takim razie czekam na efekty! :)

      Usuń
    3. Jak tylko wyślę modelkom większość zdjęć, to pomalutku zacznę wrzucać również tutaj :D

      Usuń
  3. Wowow sama chętnie bym wzięła udział w takim projekcie! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja każdego zachęcam, bo była to naprawdę świetna zabawa!

      Usuń