poniedziałek, 13 lipca 2015

Dub it! Tuning Festiwal - Targi Kielce 2015



Nie, to jeszcze nie jest zapowiedziany wcześniej post na temat zdjęć poddanych obróbce i tych przed. Dzisiaj mam dla was krótką fotorelację z wczorajszego dnia, który spędziłam na wystawie aut w Kielcach. Wydarzenie to było po prostu fantastyczne, więc cieszę się, że mimo wszystko udało mi się tam wpaść chociaż na kilka chwil. Przy okazji muszę przyznać, że coraz bardziej wkręcam się w fotoreporterkę, mimo że początkowo irytowali mnie ludzie, którzy non stop włazili mi w kadry. Wystarczyło jednak uzbroić się w cierpliwość i złość minęła, jakby nigdy jej nie było. 
Cóż, bez dalszego rozpisywania się...





 Taka tam "elka"








Niektóre auta kryły w sobie zaskakującą zawartość




















Nie obyło się bez pokazów jazdy.




Mały gratisik ^^


13 komentarzy:

  1. najbardziej przypadły mi do gustu zdjecia z pokazów jazdy, fajne kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia samochodów :) Spora różnorodność, a mimo wszystko wszystko tworzy spójną całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, na żywo robiło to jeszcze większe wrażenie! Ryk silników, pis zdzieranej gumy i świetne autka gdziekolwiek by spojrzeć! Ekstra ^^
      Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  3. Samochody cudowne, ale zdjęcia jeszcze lepsze! Pięknie wyszło :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezuuuuu! Ale marzę, żeby pojeździć tą elką, haha :D zawsze marzyłam, żeby być kierowcą rajdowym, a odkąd mam prawko, to podoba mi się to jeszcze bardziej. Wierzę, że kiedyś to marzenie spełnię :D
    Fajny reportaż i niezłe bryki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią wybrałabym się na taką wystawę :) Fajne ujęcia z pokazów jazdy :)
    Wybrałam finanse i rachunkowość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      O to fajny kierunek! Ja się dostałam na zarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowym :D Nie wiem, jak sobie tam poradzę, bo w końcu jestem humanistką, a tam matmy w ciul podobno, ale zobaczymy :D

      Usuń
  6. Ja ceee taki mały autobusik!

    OdpowiedzUsuń