środa, 13 maja 2015

Daria Zaczkowska cz. II


Tak jak obiecywałam - część druga poniedziałkowej sesji. W sumie chyba jeszcze nigdy tak szybko nie poradziłam sobie z obróbką zdjęć. Niecałe dwa dni, a ja już mogę spokojnie zaprezentować efekty naszej współpracy. Nie przeczę, zasługę w tym ma sama Daria, z którą zawsze pracuje mi się znakomicie. Świetnie poradziła sobie zarówno w lekkiej, wiosennej stylizacji, ale również w nieco streetowej odsłonie. Mam nadzieję, że wspólnie zrealizujemy jeszcze wiele, fajnych projektów!






















10 komentarzy:

  1. bardzo fajna sesja, najbardziej podobają mi się te zdjęcia na polnej drodze - wspaniałe światło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak, popołudniowe światełko to jest to :D

      Usuń
  2. Naprawdę udana sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega fajna sesja! Fajne słoneczko złapałyście :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oj tak, popołudniowe słoneczko rządzi!

      Usuń
  4. piękne ujęcia! :) świetne światło ;)

    OdpowiedzUsuń