wtorek, 11 sierpnia 2015

Kobietą być, Nowa Ja - Egoistka



Pamiętacie czerwcowy projekt, który organizowałam razem z Adamem? Chodzi mi o sesję Gosi, Darii oraz Ani. Wtedy też po raz pierwszy miałam przyjemność współpracować z makijażystką, właścicielką salonu Strefa Kobiety - Magdaleną Gubałą. Myślałam, że to raczej pojedynczy przypadek, choć z naszej wspólnej pracy byłam bardzo zadowolona. Dlatego ucieszyłam się, gdy Magda napisała do mnie jakieś dwa tygodnie temu z propozycją zostania fotoreporterką wydarzenia, które ona sama współorganizowała. 

Kobietą być, Nowa Ja - Egoistka miało już swoją pierwszą edycję w ubiegłym roku, jednak wtedy niewiele miałam z tym wspólnego. W tym roku bardziej zgłębiłam się w temat. Otóż event ten dedykowany jest kobietom w każdym wieku. Ma na celu szerzenie takiego pozytywnego egoizmu, chęci zrobienia czegoś dla samej siebie, wyrwania się z codziennej rutyny. 
Edycja 2015 obfitowała w różnorakie wydarzenia. Widzów przybyłych do amfiteatru nad zalewem czekała masa atrakcji - między innymi: występy artystyczne, pokaz mody z odzieżą pochodzącą z miejscowego saloniku Avanti, spotkania ze specjalistkami: makijażystką oraz dietetyczną, które zapoznały wszystkich z ogólnymi zasadami, które pozwolą nam żyć długo, zdrowo i pięknie ;) Kluczowym elementem całej imprezy były efekty metamorfoz, jakim poddana została szóstka odważnych jędrzejowianek: Olga Grzelec, Barbara Chrzanowska, Aneta Ziółkowska, Anna Dąbrowska, Barbara Domagalska, Grażyna Koczaj. 


Przemiana trwała cały tydzień i odbyła się pod czujnym okiem profesjonalistów:
Wizażystek - Magdalena Gubała Strefa Kobiety oraz Wioletta Malżycka Violet Mobilna Kosmetyka.
Fryzjerki - Jagody Rabajczyk.
Odzież na występ zapewnił salon Avanti, a za choreografię odpowiedzialna była Wioletta Podsiadło. 

Mały backstage z przygotowań:























oraz dalsza fotorelacja:

Prowadzącą została Wioletta Podsiadło



Event rozpoczął występ muzyczny


A następnie odbył się pokaz mody. Odzieży z salonu Avanti prezentowana była w czterech wyjściach, w różnych kategoriach:







































Kolejne przejścia modelek urozmaicały występy artystyczne lub spotkania ze specjalistami. W tym wypadku sposób na prosty, lecz efektowny makijaż prezentowała wizażystka Magdalena Gubała.





Swoje talenty zaprezentowały też zdolne tancerki wywodzące się z Jędrzejowa i właśnie tutaj stawiające swoje pierwsze kroki.




Nie zabrakło także zdolnych muzyków




Swoją wiedzą na temat zdrowego życia i żywienia podzieliła się z nami pani dietetyk. 


Na sam koniec bogatego programu artystycznego zaprezentowane zostały efekty przeprowadzonych metamorfoz. Panie na scenę wkraczały dumnym krokiem, trzymając w dłoniach fotografie, które wykonałam im przed całym przedsięwzięciem. 

















I tak by to wyglądało. Wprost nie mogę doczekać się kolejnej edycji i gorąco zachęcam wszystkie kobiety, które chciałyby coś zmienić, nie tylko w swoim wyglądzie, ale także w życiu, do udziału w podobnych akcjach. Wykażmy się pozytywnym egoizmem, pomyślmy o sobie i zróbmy coś dla siebie! 
  

2 komentarze: